önemli olan para değil miktarı... miktara bağlı. bir kaç trilyon ise hiç uğraşmam iş falan, gider daire vs alırım. kirasıyla gül gibi yaşarım. hiç çalışmadan ne güzel, sürekli dünyayı gezerim. ama yok yüklü para dediğin 100 bin lira altı ise reelde bir iş kurarım. 100 bin - 300 bin arasına da reelde bi iş kurarım ama daha büyük birşeyler düşünürüm. 300 binin üstüne gayrimenkule yatırırım hiç iş falan uğraşmam. mantıksız gibi oldu ama rahatıma düşkünüm ben öyle yani