evet birazda multilocation bir yapı netscaler da GSLB var
Güzel bir yapı olmuş, korumalı sunucu alan müşterilerinizi kriweb'den aldığınız yeni altyapıya mı geçirmek istiyorsunuz sanırım, saldırı olayları yüksek hat gerektiren bir altyapı olduğundan açıkcası biz de altından kalkamıyoruz. Sonuçta hat maliyetleri ortada. Türk Telekom'a mecburi bir bağımlılık var bu sebeple. DC'ler de maalesef ki elini taşın altına koymak istemiyor hat kapasiteleri olsa da.. Biz de kriweb'le yakın bir süreçte görüşeceğiz, gözlemlediğimiz kadarıyla son derece yeterli bir sistem gibi duruyor..
Gerçekten güzel bir konu oldu sektör adına, tekrardan tebrikler