XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda açılmıyor ve acayip derecede browser'i bile kastırıyor.
SpyError kaç k ile gönderme yaptınız acaba ?
Onca alay edenler oldu, onlar cevap versin (: