aklıma gelmişken.. geçen seçimlerde cihan haber ajansı Ayt'nin botnet ve ddos saldırısından dolayı gün boyu kapalı kalmıştı.. sanırım onlar böyle bir teknoloji kullanmıyorlar henüz