Ilginc gelen konu bence su, Ipucu olarak soru konusu aciyorsunuz, soruyu sorarken bile soru ekini ayirmiyorsunuz,
( slm arkadaşlar , ben bu ay sadece bu ay benım 15k hıt alan sıtem ve ekmek "yedıyım" bır sıtem , yav bu ay site komple "mahf oldu" gitti oyle bırsey olamaz yahu acaba dıger "arkadaslardada" "oylemıdır", "oyleyse" kardesım "protestomu" yapalım boyle olmaz babam bu nedır coluk cocuk yuvasına dondu google bakıyom 500k hit alan " 4 rakamlı bir kategori izlesene.com veya "yokmu" başka bır vıdeo sıtesının alt sayfası cıkmıs oyle bır "seyle" ılk defa hayatımda rastlandıgımı soyluyebılırım "varmı" dığer "arkadaşlardada" oyle bır sorun )
sordugunuz soru icerisinde anlatim bozuklugu ve yazim hatalari varken, Tdk ya hic ugramamis birisi olarak nasil 15 k hit yakladiniz? gercekten merak ediyorum

sorunuza gelince Allah yardimciniz olsun
Sizin dediğiniz mantıkla edebiyat hocaları nın hepsi site açıp başarılı olurdu.