bozalic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne konu be böyle güzeli ilk defa oluyor.
Mesajım bulunsun.
Salay Telekom Tebrikler.
Teşekkürler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:32:50 -->-> Daha önceki mesaj 00:57:38 --

182 milyon paket gormusuzde anlamadıgım bu kapanmayınca R10 a mı daldı arkadaşlar o da gidip geliyor