PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de motor ekstra tehlikeli. Sen istediğin kadar dikkat et hayatın yolda yanından geçen arabalara bağlı.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam bi açıdan haklısın ama size dün geceyi anlatacağım.Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi gerçekten seviyeli ve kaliteli bir motor grubu ile takılan arkadaşlarım var.Dün gece saat 12'de Manisadan İzmire grup olarak gittik sadece 5 motor.35-40 km yol ciddi virajlar var.Kullanan arkadaşlar o kadar dikkatli ki bir araca yaklaşırken arkadan en az 20-30 mt mesafeye geldiklerinde çok ciddi hız düşürüyorlar uzun farlarıyla araca kendilerini belli ediyorlar aracın sağ veya sola hareketini, tepkisini görüp ona göre geçiyorlar veya arkasında bekleme yapıyorlar.Ve tüm yol boyunca böyle gitmedik.Boş düzlüklerde 2 kişi bindiğimiz Kawasaki ER6n motorda (650cc'dir kendisi) 193 km'yi gördüm kadranda.Fakat sonrasında çoook uzaktan araçların olduğunu görüp hızımızı yine 90-100'e düşürdük.Sabah 5'te evdeydim ve o vakte kadar ne bir ani fren yapmamız gerekti nede bir araçtan şiddet gördük.Yani biraz dikkatli ve tecrübeli olursanız dünyanın en zevkli işidir motor sürmek.

Not:Burası pek iyi değil ama BMW K1200s var bir arkadaşta daha alalı 3 gün oldu.İlk artçı binen olma şerefine eriştim ki erişmez olaydım.200 beygirlik hayvani bir makina 265 km hızı gördük çok kısa bir mesafede Bu arada yanlış anlamayın motor 3 günlük sadece tecrübe çook çook fazla

Umarım yazdıklarımı okursunuz ve ülkemizde aslında bazı şeylerin imkansız olmadığını farkedersiniz.

Saygılarımla.