Yurtdisi erisimi kapattiniz sanirim?
Yok yurt dısında kapalı değil yazdığımız script belli bir ülkeden cok bot cagrısı aldığında load balancer da o ülkeleri GEOIP den engelliyor tekrar denermisiniz avrupa ve amerika erişimini temizledim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:49:46 -->-> Daha önceki mesaj 21:47:43 --
yurtdışından sizin 80 portuna erişim kapalı.
Tekrar denermisin abi filtreye girmişsin url den baktım nedenini inceliyorum kendi yazılımımızdır bu filtre bir takım acıkları olabilir
İstek
|
Firewall
|
Load Balancer
| |
Proxy1 Proxy2
| |
Nodes - Nodes
olarak işliyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:51:09 -->-> Daha önceki mesaj 21:49:46 --
http://prntscr.com/3mi9f1
tertemiz gözüküyor