Qian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşların dediği gibi admob'tan yapman gerek. Eğer flash ile yaptıysan işin yaş
flash içinde eklenti mevcut. Ancak tek frame kullanıysanız tek reklam eklersiniz.