valla bende öyle bişi pek yok ama anlamıyorum google'u ya legal olarak bunlara uyun dediği herşeye uyuyorum düzenli sosyal medya çalışıyorum güncel tutuyorum. ama yok ya kıytırık 200 indexi olan siteler çalıştığım sitenin üstünde çıkmaya başladı ve çok eski kodlamaları bi dünya hata var kafamdan şimdi acaba bi site yapim table ile eski tarz bi kodlaması olsun css yerine direk width, height ile tabloları boyutlandırayım colspan,rowspan filan öyle deniyeyim diyorum artık son çare olarak denicem ama 400 tane hatalı w3c olan saçma sapan bi site yapıcam.