Şuan kimseye ulaşamıyorum. Hatlar çöktü sebeke meşgul diyip duruyor. Ayrıca bu gece 3 gibi ölümü düşünüp öyle uyudum ve içimde harbiden sıkıntı vardı. Allah daha büyükleri göstermesin.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi