Konu
Deprem :(
24-05-2014, 13:28:54
#86
By_MiCRoP
Şuan kimseye ulaşamıyorum. Hatlar çöktü sebeke meşgul diyip duruyor. Ayrıca bu gece 3 gibi ölümü düşünüp öyle uyudum ve içimde harbiden sıkıntı vardı. Allah daha büyükleri göstermesin.
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi