Konu
Deprem :(
24-05-2014, 13:14:53
#77
gencseen
Çok kötüdü ya baya hissetik bizde yaklaşık 20 dk telefonlar çalışmadı anca stabil oluyor.
Allah Beterinden Korusun!!