Sivribiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da güzelmiş hocam
Yanlız kokoreç hiç yemedim pek çekici de gelmiyor
Valla o zaman pazarda nickinizdeki gibi Sivribiber satın derim. Halden ucuza alırsınız. Yanında salatalık, patlıcanda koyarsanız iş yaparsınız. Bu işide beğenmezseniz haber edin başka teklif sunacağım.