Garanti kadar lanet pislik banka yok kapatın gitsin hocam. Sürekli para çekiyorlar hesaptan hemen kapatın.

++ Ek olarak Vakıfbankta hesabım var tam 13 senedir kullanıyorum ve değil 1 tl 1 kuruş bile kesinti yapmadılar.