İGaranti açtıktan sonra normal hesabımı kapatmıştım ben igaranti uygulaması üzerindende kapatabiliyorsun dene oradan da olmassa yapacak birşey yok.
İGarantide hesap işletim ücreti yok. Uygulama üzerinden havale EFT ücretsiz..
İstersen bir team gönder bakalım normalde kapatılması lazım ben öyle kapatmıştım.
Oradan da denedim de yemedi. Eyvallah yardımların için. O bankaya gitmem şart gibi duruyor , iyi geceler.