duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İgaranti açtım, ana hesap olarak tanımladım ve banka kartımdan çıkarttım ama kapatmak için hala

"Hesabınızı kapatmak için en yakın Garanti Bankası şubesine başvurun."

Uayarısı veriyor, illa gidilecek o bankaya

İgaranti hesap işletim ücreti falan var mı? Bakmadan incelemeden balıklama atladım ama
İGaranti açtıktan sonra normal hesabımı kapatmıştım ben igaranti uygulaması üzerindende kapatabiliyorsun dene oradan da olmassa yapacak birşey yok.

İGarantide hesap işletim ücreti yok. Uygulama üzerinden havale EFT ücretsiz..

İstersen bir team gönder bakalım normalde kapatılması lazım ben öyle kapatmıştım.