Şimdilik iktisatçı (böyle bi meslek varsa) veya pc programlamacısı(sınavdan sınava girip çıkıyoruz işte) olabilme ihtimalim var.
Ama kısmetse bu yıl arkelojiye girip arkelog olmak niyetindeyim.
Hepsinden de mezun olursam ortaya karışık bi işsizlik mesleği bulurum sanırım