Ben hesap işletim ücreti için kapatcaktım şimdilik kapatmayım o zaman zaten hesapta para turmuyorum yatırdıgımı hemen kullanıyorum... Bi ay sonra kapadım. Tekrar açtım böyle birşey mümkün mü ?
Eğer işlem ücretinden dolayı kapatmayı düşünüyorsanız akıllı telefonunuz varsa yani ios yada android yazılıma sahip bir telefonunuz varsa google play
üzerinden yada appstore üzerinden igaranti uygulamasını indirip kendinize igaranti vadesiz hesabı açmanız ve mevcut olan vadesiz hesabınızı
internet şubesi üzerinden kapatmanızı tavsiye ediyorum. İGaranti ile bilgileri kendi sitesinden öğrenebilirsiniz hesap işletim ücreti yok. Uygulama üzerinden havale EFT ücretsiz.