Khaaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede bugün aynı sorun oldu destek hattını aradım bazı dillerde sorun oluyormuş ingilizce olarak yapın dedi yaptım sorun olmadı...o yüzden söylemiştim...
İngilitere +44 ya çok yaşıyor mu cep den arayınca skype ile kontör istiyor mu aramak için ki bir ara sanki skype le bedava gibi bir şeydi onları aramak birde pa-cu pazartesi- cumartesi mi yoksa pazartesi cuma mı?