Benden şubeye gitmiştim kapatmak için bir sürü sıra bekledim kapatamamıştım. Geçen tesadüfen gördüm internet şubesine hesap kapatma eklemişler. Oradan kapatabilirsiniz ben kapattım. Çok sevindim görüncede.