Ben hesap işletim ücreti için kapatcaktım şimdilik kapatmayım o zaman zaten hesapta para turmuyorum yatırdıgımı hemen kullanıyorum... Bi ay sonra kapadım. Tekrar açtım böyle birşey mümkün mü ?