duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı illa şubeden mi kapatmak lazım?
Zorla şubeye gideceksiniz diyorlar. Neyse gittim T.C alabilir miyim dedi? Söyledim ezberden ve kapattı. Ne kimlik sorgulaması ne başka bir şey. Bu kadar da şaşkalozlar.

Garanti bankası töbe töbeeeeee, işlem ücretine gelince almazlar. Ben 3 senelik işlem ücreti ödemedim hiçte istemediler kapatırken.

Ayrıca kartınızı internet şubesinden hemen iptal ettirebilirsiniz. (Banka kartı vs) Fakat hesap için ilk başta dediğim gibi ilk açtırdığınız şube diyorlar ısrarla....