4 yıllık motosiklet kullanıcısı ve son 1.5 yıldır ss kullancısı olarak yorum yapacağım hocam. Daha öncesinde 125 - 250 ss tecrübeniz yoksa 600rr sizin için tabut olacaktır.Allah korusun kazasız belasız sürüş nasip etsin ama dediklerimde Ciddiyim. İstediğiniz kadar yavaş kullanırım dikkat ederim deyin fark etmez. Ss kolay iş değildir, oturuş pozisyonu hız, ivmelenme ağırlık vs. hepsi ustalık ister.