Hondalar ninjalara göre yakıtta daha cimri ama. 250r'a baktım kawaski markasını bir türlü sevemeidm zaten benim için şuanda alternatij başlangıç olarak honda cbr 125R görünüyor.
Kawasaki ZX 250R çift silindirdir.CBR 250R tek silindirdir.Performans olarak ninja tabiki üstündür ama yakıt olarakta biraz çok yakar.Honda sağlam yapar yakıt cimrisi yapar parçaları uygun olur.Şuan baktığımızda (en son daha 1 hafta önce yine motorcu arkadaşlarla aramızda geçti yanlışım olabilir kusura bakmayın) CBR 250R'ın grenajları komple 200 TL civarı imiş.Aynı grenajlar ninja'da 1000 TL civarı.Yeni başlayacağınız için motoru illaki düşüreceksiniz o açıdan CBR almak daha mantıklı bence güzel bir seçim kazasız belasız kullanırsınız inşallah
Bu arada motorcular derki;"Tekerin yere düz bassın dostum

"
Saygılarımla.
Not:Komple grenaj yazmışım ama orada bahsettiğim şu sağa sola yatırdığımızda hasar alacak olan yan parçalar