Ingilizce ve Almanca öğretmeniyim, yüksek lisans yapıyorum. Bir bilgisayar firmasında (hp) teknik destek uzmanıyım. Ay sonunda da ithalat yapan bir firmaya geçiş yapacağım. Bu zamana kadar yaptığım en iyi meslek öğrencilikti ;(