Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metin sende motorcuydun yanlış mı hatırlıyorum ?
Verdiğin linke gelirsek evet tüm önlemler alınmadan motora binilmez hız yapılır ama yerine ve zamanına göre yapılır ıslak buzlu zeminde yada dar virajlarda kökleyemezsin. Ha otoban olur boş olur zemin kurudur gözün kesiyordur deneyim edinmişsindir koyver yapıştır git. Benim hedeifm ilk önce motoru almak değil önce tulum ve kask önemli benim için. Zaten o parça parça olan ekipmanlara para vermeyi düşünmüyorum şimdilik (mont pantolon vs) direk en kalitelisinden tulumunu kaskını dizliğini belliğini alırım tamam benim düşüncem bu şekilde. Bu işi profesyonel yapmayı düşünüyorum zaten. Honda CBR 125 ile başlarım akabinde 600rr'a geçmeden hondanın sürüş eğitimlerine katılırım böylece deneyimlerle bu yola girmiş olurum.
direk 600 le geçme derim ben. ben de 3 senedir kullanıyorum, ama şuan 150cc deyim. bidaki motorum ninja 250r olcak.