Hocam ben sana bir öneride bulunayım. Kız arkadaşım oturduğundan biliyorum. Metrobüs'ün sondan 2. durağı var Hadımköy. Perlavista alışveriş merkezi olan tarafı çok nezih. İnsanları çok temiz. Gece yarıları bile yürümüşlüğüm vardır, daha başıma bir şey gelmedi. Orayı bir araştırın derim.