Gürpınar'a sık sık gidip geliyorum. Oralar İstanbul'dan sayılmıyor. Sakin yerler. Havası temiz. Siteler ve yeni yerleşim yerleri gayet güzel. Düzenli yapılaşma var.

Ancak her yeri böyle olmayabilir.

İstanbul için zaten önümüzdeki 10 yıl içerisinde hiç bir yerin farkı olmayacak.