Böyle kıytırık bir firma görmedim. Ne yaparsam yapayım yukarıda ki mesajı alıyorum. Üye girişi yapmadan ticket açtığımda ise açtığınız ticket kullanıcı adınızla bağlantılı değil lütfen giriş yaparak deneyin diye mail yolluyorlar. Tam bir şaka.