sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel 'den ulaştım zaten. Cevap gelmeyince şikayetimi buradan koydum. Tartışmaya girmek istemiyorum, sizinle çalışmaktan vazgeçtik.
Teşekkür ederim hitap ve nezaket,ego sorunu olan kimselerle zaten çalışmıyorum.Ayrıca özelden yazdığınız hiç bir şey yok sadece geri dönüşünüzü bekliyorum diye yazmıştınız.