Sistem doğru işler yanlış işler ama insanlar ne kazanıyor vergi veriyor mu, sigortasız mı çalışıyor öğrenmek için yapılmış. Geliriniz varsa verirsiniz, geliriniz yoksada itiraz edersiniz. Ben zamanında gittim şuan yeşil kartlıyım. Zaten kimseden zorla alacaklarını sanmam ama yinede üstüne düşün devletle oyun olmaz.