Puf Nokta Sanırım Yok. Yanı Bazen Boyle Cok Iyı Oluyor Bazende Para Bır Anda Bıtıyor Onu Bende Cozemedım Hıc Bır ayar yapmadım sadece ılgı cekıcek bır resımkarıkatur caps neyse artık onu bulucaksınız olay bunda bıtıyor sanırım
Aynen öyle. Benim ilk çıkardığım gönderi böyle iyi çıktı. Ama sonraki çıkardıklarımın hepsi berbat.
İlk öner çıkardığımın birebir aynı şekilde yaptım ama yine nafile

Hala kurcalıyoruz. İnş bişi buluruz.