kralhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün benimde alt sayfalarıma gelmiş.Anlamadığım benim tepemdekilere bişey olmuyor benim site 2. sayfada ben çıkartılıyorum saçmalık ya valla.Anasayfanın çıkarılması alt sayfaları bence olumsuz etkileyecektir hocam yavaş yavaş.
Belki bizde de vardir bunu nasil anlayabiliriz?