dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ok Bakicam Bende Acaba Gosterip Havami Atsam saka Saka

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:35:27 -->-> Daha önceki mesaj 23:32:39 --

Bu 4 TL ye Olan Erisim

4 TL bu kadar erişim cidden oluyor mu? eğer oluyorsa hemen bende gönderileri öne çıkarıyım bunun bi püf noktası filan var mı doğuş hocam.