Ok Bakicam Bende Acaba Gosterip Havami Atsam

saka Saka
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:35:27 -->-> Daha önceki mesaj 23:32:39 --
Bu 4 TL ye Olan Erisim
4 TL bu kadar erişim cidden oluyor mu? eğer oluyorsa hemen bende gönderileri öne çıkarıyım

bunun bi püf noktası filan var mı doğuş hocam.