hocam bendede buna benzer bi durum vardı. Öğrenciyim 4 ay part time olarak çalıştım sigortaya bi baktım 1300 tl borc hemen gittim bu neyin nesi diye gelir testi istediler onu hallettim 2 ay sonra gittim 200 tl borc kalmıs gerı kalanı sılmısler. bu 200 tl de part time çalıştığım işten sigortya olum borcum yeni yasaya göre. Ödemediğim zaman faiz filan biniyomus buna smdı ne durumda bılmıyorum ılgılenmek lazım aslında En azından gidip bi gelir testi yaptırın isterseniz kesin sonucu görmek için.