Saçmalık ya. Geçen benim de başıma geldi. Neyse ki öğrenciyim de sildirdim.
İşin kötü tarafı herkesi sigortalı yaptık diyebiliyorlar ama hastaneye gidince sigorta da çıkmıyor ödenmemiş diye. Saçma sapan bir durum işte