bende 3 ayda bir iş değişirim çalışırız emeğimizin karşılığını alamayız çalışmayız devlet borçlandırır HAKKIMI KESİNLİKLE HELAL ETMEM bu sistemi kuranlara ALLAH büyüktürALLAH'a havale ediyorum CEZA kesenlerin en hayırlısı O'dur