öncelikle boat dediğiniz şeyi bir cihaz olarak düşünüyodum meğersem duvardaki buatlardan bahsediyormuşsunuz şimdi anladım
normali buat ama buvat da denebilir boat ilk kez sizden duydum
ben buvat diye devam edeyim
buvattaki kablolara kontrol kalemiyle bakarak hangi uçta elektrik var anlayabilirsiniz priz falan sökmenize gerek yok.
Lambaya çekeceğiniz elektrik hattına bir anahtar eklemeyi unutmayın sonra şarteli açınca direk lambalar gece gündüz yanmasın
Birde bu işi mutlaka sabah yapın ve evin genel şarteli kapalı olsun
unutmayın ÖNCE GÜVENLİK.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:57:57 -->-> Daha önceki mesaj 21:56:43 --
dip not: anahtar için elektrik olmayan hattı bölmeniz daha güvenli olacaktır. aktif elektrik tavanda daha güvenli bi yerde dursun
Valla onu ben uzun zamandır bohat diye biliyorum.

Diyorum, hat kısmını anladıkta, bo nereden geliyor..
Bugün araştırırken boat mı ne yazıyordu, buat, boat, bohat derken hatlar iyice karıştı.
Priz sökme düşüncem, toprak hangisi onu anlamak için yani. Terasta prizin toprak kısmına hangi rengi çekmem gerekiyor, adamlar nereye bağlamış anlamak için yani.
Gündüz zaten döşeyip kabloları duvara gömmeden tüm sistemi bir deneyeceğim.
Şalter kaldırıyor mu, basit birşeyler takıp fişleride deneyip en son ona göre kapatacağım duvarı.
Bir de, odayı yaparken almıştım ama netten alacağım şimdi.
Bunun ismi neydi acaba?
Anahtarları falan sabitleyeceğim, kırmızı şeyler.