aynen öyle hocam.Kaç Amperlik sigorta aldınız birde ne çalıştırcaksınız prizden
(kırmızı-yeşil-sarı varmış sadece.)
Valla onu daha almadım, sigorta işini en sona da bıraksam olur. Terasta kırma dökme işlemlerim olacak, onu da alayım da.
2 adet lamba yanar max. 2 prizede 1 tv ve uydu cihazı kullanırız sanırım.
Çok nadir ufak fırın. Kaç almalıyım ki acaba?
resimdeki olay net bir şekilde anlatıyor demek istediklerimi
şalterden sonra bölersen istediğin yerlere hem priz hem boatlar hem lamba artık nereye göndereceksen
(kırmızı-yeşil-sarı varmış sadece.)
Aynen, resimden anladım da. Resimdeki kablolar bizim renkleri tutmuyor.
Ama önde ve arkada 2 elektrik prizi var. Onları da söküp bağlantısına bakıp toprağı, sonra da elektrik gelen ucu kontrol kalemiyle çözersem sanırım renklerin olayını da çözmüş olurum...