sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu aktif de, sen aktif değilsin. 24 saattir bir soruya cevap vermedin. Hala beklemeli miyim cevabı? Yaptığın iş de böyleyse vay müşterinin haline.
Slm bu şekilde hitap etmeniz hiç hoş değil .Bilgisayarımdan kaynaklanan bi problem yüzünden internete bağlanamdım.Toparladığım andan itibaren size cevap yazıyorum.
Herhangi bi sıkıntı yaşanmış olamazmı.? Türkiyede yaşıyoruz..
Ayrıca özelden ulaşıp bilgi isteyebilirdiniz.