arkadaşlar başımdan geçen bir olayı anlatayım yaklaşık 3 hafta önce kursta bir kız vardı aynı sınıftaydık neyse çıkışta evimiz yanyanaymış beraber yürüdük sıradan muhabbet ettik 2.gün de karşılaştık beraber yürüdük ben bu kıdan whatsapp kullanıyon mu diyerek telefon numarasını istedim o da ilk başta evet kullanıyorum dedi fakat tabi hiç numaramı vereyim falan demedi neyse yürüdük biraz daha ben dedim o zaman numaranı eklememde sakınca var mı dedim yok dedi verdi numarasını VE O GÜN BİTTİ. Ertesi gün kızın başja bir yönden evine gittiğini gördüm yani kız benden mi kaçıyor yoksa utanıyor mu bunu çözemedim işte. Daha önce bana kursta kapıyı falan tutmuştu ben de ona tutmuştum

ne dersiniz olur mu bu iş