ABD veya AB'de bunu söylemek normaldir fakat bizim ülkemizde zekiyim dediniz mi üstünüze bir sürü insan çullanır.
@Monolog'un dediği gibi zeki insanların kanseri mutsuzluktur.
Bende senin gibi dizi/film ile *** büyütüyorum

Bu arada oyun programlama işini deneyin acayip iyi geliyor.