" Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden bir tanesinde bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim"

Geleceğe dair olumsuz bi durumunuz yok hocam. Mesleğin belli zaten geriye sadece okulunu bitirmek kalıyor. Bilgisayar başında geçirdiğin zaman içinde bir spor salonuna yazıl geldiğinde zaten bilgisayar basına oturmak istemiceksin. Geleceği de bu kadar düşünme derim biraz da anı yaşamak lazım