Konu
Zeki olduğuma inanıyorum. Ama bir başarım yok :(
20-05-2014, 00:42:24
#2
Monolog
Zeki insanların kanseridir mutsuzluk. Yazın bunu ileride değerlenir
Her şey senin elinde, yürüyüş yapmayı ve erken uyanmayı kendine alışkanlık edinirsen daha hoş bir yaşamın olur.