RedX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir taktik öğreteyim sana

Otobüste ayakta dururken yalnışlıkla kıza bir kaç kere çarp ve ayağına bas of ya ne bu böyle şöföre laf atarak kıza güclü olduğunu göster. Sonra ya kusura bakmayın çarpıyorum size sürekli demen gerekiyor. Sonra kız olsun ya ayaktayız sonuçta...
Sonra soru sor. Ortam yumuşamıs oldu, sizde kadıköy de mi oturuyorsunuz evet filan ne iş yapıyorsunuz filan basla iste herşeyi bizden bekleme (:
Fortçumuzda geldi, hayırlısı