cPanel almayı tercih ederseniz taşıma daha kolay olur. Bu konuda yardımcı oluruz.

metrika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cpanel kullanmış olsam da plesk kullanmadım daha önce, taşıma konusunda yarımdcı oluyor musunuz?