Tartışma ile kavganın manası farklı deyip ne diye doğru kelimeyi seçmiyorsunuz anlamadım, ayrıca siz benim görüş bildirme mi kavga olarak algılıyorsanız birini dövsem demek ki dünya savaşı çıktı diyeceksiniz,

gelmiş birde devrecilik yapıyor gelde gülme ya :S
Seninle polemiğe gireceğimi mi sanıyorsun? Komik şey