tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tartışma diyorum bak kavga anlamında. 1 yıllık üyesin, bana mı anlatıyorsun forum kavramını veya r10u?
Tartışma ile kavganın manası farklı deyip ne diye doğru kelimeyi seçmiyorsunuz anlamadım, ayrıca siz benim görüş bildirme mi kavga olarak algılıyorsanız birini dövsem demek ki dünya savaşı çıktı diyeceksiniz, gelmiş birde devrecilik yapıyor gelde gülme ya :S