Düşündüm nasıl anlatsam diye çünkü çoğu insan için saçma ama hoş bi stratejiydi

vikings devriydi, gemi falan yapıyordun mantar toplatıyordun işçilere, değişik yaratıklar vardı işçilere kil falan çıkarttırıyordun, işçilere okula gönderiyordun eğitiyordun o tarz bişeyler vardı. aklıma gelen tek bu valla hocam
Bu banada zor geldi, yil kacdi yaklasik?