Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim. İzleyince benimde kurup oynayasım geldi..
Ne varsa eskide var hocam bu eski püskü komik grafikli oyunları şimdinin en gerçekci grafiklerine sahip oyunlarına değişmem . Farklı bir yeri var.